Zigge har nu fyllt 1 år!!

Nu har zigge fyllt år han fick massor av godsaker så han har faktiskt en massa kvar(om han hade ätit upp allt så hade han inte mått så bra ;-) han kan ju äta hur mkt som helst hihihhi.. vi har ju även varit till vet. och fått spruta o då passade vi naturligtvis på att väga grabben han vägde ju "bara" 37.1 kg nu har man vekligen en STOR kille!!!!!
Han är såå himmla gosig, han tror nog att han är mindre än vad han är för han vill gärna ligga i knät på en om man sitter på golvet,och det är ju klart han får det är ju min guldklimp!!!
Nu ligger han o slappar på golvet efter våran promenad runt skantzsjön!

Kommentarer
Postat av: Stina

Tjenare!!
Tack för inlägget från er (ja e ju inte så snabb ja inte...hm...)
Grattis Zigge i efterskott också (fortfarande inte snabb nej...) Stora killen!! Röntgen snart då?? Dante har överlevt sin nu och det blev såå bra så!!!
Trevlig helg!! Ska lägga till denna blogg på mina länkar nu...så jag hittar tillbaka snabbare menar jag!!! :D
//Stina och de trefärgade grabbarna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback