Snart fyller Zigge ett år!

Länge sedan  jag skrev nåt här,,vet inte vart tiden tar vägen liksom.;-) men det är väl så antar jag,,,,, allt bra annars lite trött bara men det är väl vårtröttheten eller nåt sånt vad vet jag???
Längtar verkligen till sommaren när solen lyser upp det behövs verkligen!!!!!!
Annars så funkar det bra med zigge han växer så det knakar,,träningen är väl sisådär med men jag ska ta mig i kragen!
blir nog en kurs i viltspår framöver ska bli skoj!
Han älskar verkligen att vara ute i skogen o busa o att stoja i snön är JÄTTESKOJ!!
Snart är snön borta o då blir det väldigt skitigt hm tur att man har  en svart hund ;-)
På lördag blir zigge ett år då blir det nåt extra gott till honom,även grisöron det är mumsigt tycker han!
Då så nu har man fått ner några rader igen bra va???
Till alla må så himmla gott det ska vi göra!!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack för den snälla kommentraren!, Grattis i förskott:) Hade det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback